Lollipop Nyomda és Reklám

Jól nyomjuk

Exkluzív roll up

2017. január 27. - Lollipop Reklám

Ez az a roll up, ami mellett büszkén fogsz állni és nem aggódva, hogy kibírja a kiállítás végét! 
Ezt a roll up-ot csak igényeseknek ajánljuk, akik szeretik, ha minőségi termékek veszik őket körül. 
roll up gyorsan, sos roll up, roll up készítés, rollup nyomtatás, nyomda
roll up gyorsan, sos roll up, roll up készítés, rollup nyomtatás, nyomda
roll up gyorsan, sos roll up, roll up készítés, rollup nyomtatás, nyomda
Ha nem szeretnél tartós, prémium minőségű roll up-ot, mert neked csak 1-2 kiállításra kell, arra is megoldásunk. 

Exkluzív roll up

roll up gyorsan, sos roll up, roll up készítés, rollup nyomtatás, nyomda
Te melyiket választanád?
85*200 cm roll up
Prémium kategória: 19.900 Ft + Áfa 
Standard: 14.900 Ft + Áfa 
Exkluzív roll up
 

6 tipp, hogy ne sokat, hanem okosan dolgozz

Az okosan dolgozás teljesen más jelenthet mindenkinek, attól függ, mik a személyes céljai, mit értékel sikernek. A lényeg, hogy legyünk tisztában saját elvárásainkkal, képességeinkkel, így tudunk fontossági sorrendet felállítani, segítséget kérni, elszámolni a veszteségeinkkel. Az okosan dolgozás általánosságban azt jelenti, hogy erősségeinkre építve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban dolgozunk. Rachel Ritlop, a téma szakértője 6 tippet szedett össze a Forbes.com-ra.

nyomda, digitális nyomda, ofszet nyomda, nyomtatás, szórólap, névjegykártya

1. Mérd az időd. Jami Novak, író és időmenedzsment coach szerint nagyon kevés ember szab határidőket a feladataihoz. „Persze, hatékonyabbak leszünk a to-do listáktól, és segít az is, ha csoportosítjuk a tennivalókat és priorizáljuk őket”, de ez még nem jelenti azt, hogy meg is lesznek, mikorra kellene, vagy annyi idő alatt, amennyi van rájuk. Minél többet foglalkozunk a feladatok idejének mérésével, annál pontosabban tudjuk majd felmérni, adott feladathoz mennyi időre van szükség, és könnyebben átszabhatjuk a beosztásunkat.

2. Jelölj ki célokat. Mitzi Weinman, a TimeFinder alapítója szerint a delegálásánál a cél-szándék-feladatkör kijelölése mindenkinek segítség. Weinman szerint érdemes a célkitűzések meghatározásával kezdeni, azzal a kérdéssel, hogy „mi lesz a munka eredménye, ha elkészülünk vele?”. A következő lépés a szándék megértése, „miért” csinálunk valamit, így elmagyarázható, hogyan illik aktuális feladatunk a projektbe vagy a nagyobb képbe. Végül pedig el kell mondani annak, akinek delegáljuk a munkát, hogy mi a projektben a feladatköre. Ebben benne lehetnek határidők, formátum, ki fogja látni, költségvetés, elérhető erőforrások (emberek vagy információ) és saját részvételed.

3. Rendszerezd az időd. Mike Vardy, a Productivityist alapítója szerint az időrendszerezés arról szól, hogy felszabadítjuk az elménket, és azokra a feladatokra koncentrálunk, amik a legfontosabbak, hogy az élet minden területén haladást érjünk el. Így elkerülhetjük a döntésekkel járó fáradtságot: ha megtervezzük a napunkat, hetünket, hónapunkat, könnyebb dönteni, mert eleve van előttünk valami. Segíthet a munka-magánélet egyensúly kialakításában is, például érdemes lehet minden pénteket barátokkal töltött pénteknek kijelölni, minden szombatot családi napnak.

4. Készíts új e-mailezési stratégiát. Az e-mail gyakran a legnagyobb ellensége a hatékonyságnak, sokszor vezet oda, hogy sokat dolgozunk, ahelyett, hogy okosan dolgoznánk. Az emberek túl gyakran egyszerre több feladatot végeznek, anélkül, hogy ezt egyáltalán észrevennék (az értesítések miatt). Például, ha kapunk értesítést új emailünkről, és gondolkodás nélkül rákattintunk, elolvassuk és válaszolunk is, ezért abbahagyjuk, amivel éppen foglalkoztunk, anélkül, hogy feltűnne, aztán azt már újra kell kezdeni. Emiatt azt érezhetjük, hogy keményen dolgozunk, folyamatosan elfoglaltak vagyunk – de a beeső értesítések rontják az összhatékonyságunkat. Erre lehet például megoldás, ha napi vagy heti címkéket / könyvtárakat csinálunk az emaileknek, és oda rakjuk be őket, aztán csak az előre kijelölt időszakokban foglalkozunk velük.

5. Ne kezdj semmit nulláról.  „Ne találd fel újra és újra a kereket… mindig nulláról kezdeni valamit időpocsékolás” – mondja Novak. Helyette érdemes megtalálni és módosítani már létező alapokat vagy megtalálni valakit, aki már megcsinálta, amire éppen szükséged van. Ezzel erőforrásokat szabadítasz fel, és könnyebben elérheted a céljaidat.

6. Jegyzetelj. Néha nem lehet elkerülni, hogy megzavarjanak minket valamilyen feladat közben. Whenever szerint ha be kell fejezned egy feladatot, mielőtt végeztél volna vele, hagyj magadnak jegyzetet. Benne kell lennie részletesen, hogy hol kellett megállni,  így időpazarlás nélkül folytatni lehet majd a munkát.

Ezek szinte mindenkinek jól hasznosítható tippek, de érdemes figyelembe venni, hogy az okosan dolgozáshoz hozzátartozik mindenki egyénisége, egyéni céljai is, így ne felejtsünk el mindenkinek teret adni, hogy megtalálja, ő hogyan tud legjobban működni.

Forrás: Forbes.hu

„Okosan kell dolgozni, nem sokat” – ez nagyjából olyan karriertipp, amit már legalább mindenki egyszer halott életében. Sokszor rápakolgatják Facebookon terjedő fotókra is: a topmenedszer ingben sütteti magát a tengerparton, egyik kezében az okostelefonja, a másikban koktél. Ki ne szeretne így dolgozni? Arról viszont már kevesebb szó van, mégis, hogy kellene okosabban dolgozni.

Virágcsokor névjegykártya

A névjegykártya a nyomdavilág egyik legtöbbet gyártott terméke, hiszen nem tudunk olyan szakterületet mondani, ahol ne lenne rá szükségünk. A névjegykártya tervezés közben a legfontosabb, hogy a profilhoz megfelelő névjegykártya grafika szülessen. Erre a Lollipop Nyomda minden grafikusa kritikusan figyel, hogy az ügyfeleink mindig minőségi, elegáns névjegykártyával a zsebükben távozzanak. 

A most bemutatott névjegykártyát a virágosoknak, esküvőszervezőknek is bátran ajánljuk! Merjünk kreatívak lenni. :) 

Keress minket bátran, ha Te is szeretnél egyedi, elegáns, különleges névjegyet: http://lollipopreklam.hu/kapcsolat/

 

 

bouquet_bc2015.jpg

Reklám gumicukor

Reklám gumicukor

 

Mindig megkeresnek minket különleges ajándékokkal, ez főleg igaz a reklámédességek esetében. Most egyedi gumicukor volt a kívánság, amit mi dobozban 3000 db-ban meg is valósítottunk.

Az egyedi reklámédességekben talán az a legjobb, hogy mindenki szereti. Legyen szó gyerekekről, felnőttekről vagy akár idősekről. A másik nagy előnye, hogy hatalmas a reklámfelület rajta így bátran tehetünk rá szöveget, logót, feliratokat, de akár fotóminőségű nyomatot is készítünk rá.

 

 

reklám gumicukor, egyedi reklámédesség, reklámcsoki, logós csokoládé

dsc_4049

dsc_4056

 Ajánlatkérés, megrendelés: info@lollipopreklam.hu

Ha Te is kedvet kaptál egyedi reklámédességre, keress minket bátran, de nézz szét itt is: http://lollipopreklam.hu/marketing/reklam-csoki-logos-csoki-arak/

 

 

5 tipp marketing mini-kampányra

Nem kell elhallgatnod ha épp nincs pénzed csili-vili hirdetésekre, vagy éppen két kampány között. Kitöltheted ezeket a holtidőket mini-kampányokkal, így a terméked, szolgáltatásod nem tűnik el teljesen a médiazajban. Ezt a globális nagyvállalatok is így csinálják, és nem azért mert csak ők engedhetik meg maguknak, hanem azért, mert annak idején ilyen akciókkal lettek ismertek, és most sem engedhetik meg maguknak, hogy eleresszék a kínálkozó lehetőségeket.

1. Jelenj meg itt-ott!

Szúrj ki magadnak helyszíneket, rendezvényeket, ahová az ügyfeleid járnak. Hívasd meg magad, vagy csak toppanj be. Esetleg hívd össze magad az ügyfeleidet azzal, hogy hozzanak bátran vendégeket! Nem a nagy éves céges partira gondolok, csak egy italra, kiállításra, kulturális eseményre, ami illeszkedik a tevékenységedhez. Ha nincs ötleted, hívd Vilmát! Nos, a lényeg, hogy forogj az ügyfeleid között személyesen, csevegj velük, szedd ki belőlük, mit szeretnek és mit nem. Közben persze rengeteg új emberrel is fogsz találkozni. Mutasd be magadat és gyűjts ismeretségeket azonnal személyes ajánlással a vevőidtől. Egyvalamiről ne feledkezz el: visszakövetni a kapcsolataidat. Akár száz, akár tíz névjegyet szereztél, minden egyes darabot használj fel. Hívd fel őket, emlékeztesd őket magadra, köszönd meg a meghívást vagy a megjelenést. Mindenképpen ajánlj valamit – kedvezményt, információt, hozzáadott szolgáltatást -, adj alkalmat a párbeszéd folytatására. Ezek a kapcsolatok a legkisebb érdeklődés esetén is örömmel fognak jelentkezni nálad.

5 tipp marketing mini-kampányra

2. Generálj beszélgetést!

Ha nem vezetsz saját blogot, akkor hasznád fel másokét! Találj a célcsoportodnak megfelelő szakmai fórumot, és vess fel a tevékenységedhez releváns kérdést. Nem baj, ha szakértő vagy, és nincs kérdésed – a lényeg, hogy adj lehetőséget, hogy leendő ügyfeleid elmondják saját véleményüket. Gondolkodjanak azon a témát, amit te ültetsz a fejükbe. Tégy bogarat a fülükbe. Meglátod, a legegyszerűbb kérdésfelvetés hozza majd a legtöbb érdeklődőt, akik ind azt hiszik, hogy jobban tudják, mint te… Semmiképpen se oktasd ki a véleményezőket. Inkább add alájuk a lovat, folytasd a beszélgetést, és tereld úgy, hogy az érdeklődésük áthelyeződjön a te árucikkedre. A személyes meggyőződés és a párbeszéd a legjobb barátod, és észrevétlenül hozza be az új vevőket a boltodba.

3. Kösd magad nagy rendezvényekhez!

Nem kell, hogy a klasszikus módon  szponzorálj egy rendezvényt, résztvevőként is jelen lehetsz. Ha nincs pénzed standot bérelni saját szektorod éves kiállításán, akkor is kötelező ott lenned. Miért ne szólíthatnál le bárkit a büfében egy szakmai rendezvényen? Miért ne beszélhetnél a versenytársaiddal a stand másik oldaláról? Fényképezz, készíts jegyzeteket, akár videointerjút azzal, aki megengedi. A rendezvény alatt, vagy után, feltétlenül adj róla hírt saját blogodban, vagy bármilyen más fórumon, akár a Facebookon. Minden ügyfeled tudja meg, hogy ott vagy vagy ott voltál. Mit gondolsz, mire találták ki az olyan okostelefon-alkalmazásokat, mint a Twitter vagy a FourSquare? Pont neked, hogy ügyfeleket találj minden lehetséges helyszínen. A véleményformálók a te legjobb üzletkötőid. Közöttük kell forognod, felhasználni minden lehetőséget a pofavizitre. A végén nem arra fognak emlékezni, hogy standot béreltél-e, vagy benne voltál-e a katalógusban, hanem arra, hogy veled beszélgettek a rendezvényen, vagy tőled hallottak az eseményről.

4. Hasznosítsd a média kedvezményeket!

Na jó, itt a nagyoknak könnyebb dolga van, de nem sokkal. Ha valamikor a közelmúltban volt lehetőséged hirdetni, akkor biztos lehetsz abban, hogy egy második, akár olcsóbb médiavásárlás esetén kedvezményt fogsz kapni. Kérdezz rá, hogy milyen lehetőségek vannak. Van olyan médium is, aki, ha hirdetőként már ismer téged, szívesen bevesz a szerkesztőségi anyagba is, ami ugye díjmentes.

Ha még sosem hirdettél, és drágának tartod a médiát általában, akkor is legyen készen hirdetési kreatív anyagod, mert bármikor elcsíphetsz egy-egy kínálkozó lehetőséget, ha egy hirdető lemondott egy befoglalt felületet – ezt néha igen olcsón meg lehet szerezni, ha a produkciód elő van készítve. Minél közelebb vagy a leadási határidőhöz, annál nagyobb akciókra számíthatsz. Néhány médium nagy rendezvényeken osztogat ingyenes hirdetési kuponokat is. Érdemes ezért a rendezvények médiapartnereit vizslatni, az esetek nagy százalékában begyűjthetsz ilyen kuponokat, ha jókor jó helyen vagy.

5. Kapd elő a régi érdeklődőket!

Ha nem tegnap léptél a piacra, biztosan van néhány névjegykártyád olyanoktól, akik a múltban érdeklődtek a tevékenységed iránt, de valamiért végül mégsem vásároltak tőled. Remélhetőleg nem haraggal váltál el tőlük, így  bármikor felhívhatod őket. Talán annak idején nem volt elég pénzük, vagy más okból ment füstbe az üzlet, de azóta keletkezhetett náluk újabb igény. Talán nincs pofájuk újra jelentkezni, mert olyan hirtelen tűntek el. Tedd meg hát az első lépést, érdeklődj a hogylétük, üzletmenetük felől, juttasd eszükbe a legutóbbi érdeklődésüket. Ki tudja, talán éppen a választás fázisában vannak, és ezúttal nem marad el a vásárlás.

Forrás: http://vm.haragtalan.net/

Csak a nagyoknak áll a világ? Felejtsd el! Az alábbi kampány tippek hamar kivitelezhetők és alig kerülnek pénzbe.